28-03-2025 28-03-2025

„Pewna przyszłość i lepsze perspektywy – zajęcia rozwijające w SP Baryczka”

 #FunduszeUE  #FunduszeEuropejskie.

1. Informacje

logo-projekt-unia.jpg

  1. #FunduszeUE,  #FunduszeEuropejskie.

    Informacje o projekcie

    1. Projekt Pewna przyszłość i lepsze perspektywy – zajęcia rozwijające w SP Baryczkarealizowany jest w ramach Priorytetu 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.12 Szkolnictwo ogólne programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 i współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
    2. Celem projektu jest wzrost kompetencji kluczowych i społeczno - emocjonalnych min. 48 uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce oraz zwiększenie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych min. 17 nauczycieli kształcenia ogólnego w/w szkoły poprzez realizację kompleksowego programu rozwojowego ukierunkowanego na podniesienie jakości edukacji i obejmującego wsparcie merytoryczne dla uczniów/uczennic i nauczycielek/nauczycieli oraz zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w okresie 01.07.2024-31.08.2026.
    3. Grupami docelowymi w Projekcie są:
    1. GD1: uczniowie i uczennice Szkoły Podstawowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce w r. szk. 2024/25 i/lub 2025/26; założono objęcie co najmniej 1 formą wsparcia min. 60 uczniów i uczennic,
    2. GD2: nauczycielki i nauczyciele zatrudnieni na podstawie Karty Nauczyciela lub umowy o pracę w Szkole Podstawowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce w r. szk. 2024/25 i/lub 2025/26; założono objęcie co najmniej 1 formą wsparcia min. 18 nauczycielek i nauczycieli,
    3. GD3: rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic stanowiących GD1, zakłada się objęcie wsparciem wszystkich R&O,
    4. GD4: Szkoła Podstawowa im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce - 8 – letnia szkoła podstawowa realizująca kształcenie ogólne, zlokalizowana na terenie woj. podkarpackiego, której organem prowadzącym jest Gmina Niebylec.
    1. Projekt zakłada osiągnięcie m.in. następujących wskaźników:

    WR1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu = 17,

    WR2. Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu = 48,

    WP1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 18,

    WP2. Liczba uczniów szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne objętych wsparciem = 60,

    WP3. Liczba szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 1,

    WP4. Liczba dzieci/uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, objętych wsparciem = 5,

    WP5. Liczba uczniów uczestniczących w doradztwie zawodowym = 28,

    WP7. Liczba rodziców/opiekunów prawnych objętych wsparciem w projekcie = 48

    1. Projekt przewiduje realizację następujących zadań:
    1. Zadanie 1. BEZPIECZNA I PRZYJAZNA SZKOŁA – wsparcie Szkoły Podstawowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce w budowaniu bezpieczeństwa społecznego i fizycznego uczniów i uczennic

    Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

    Rok szkolny 2024/2025:

    1. Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII

    Założenia organizacyjne: min. 10 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 160,

    1. Słucham – czuję - współczuję

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII

    Założenia organizacyjne: 5 klas; 5 klas x 10h/klasa

    Rok szkolny 2025/2026:

    1. Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII

    Założenia organizacyjne: min. 10 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 160,

    1. Słucham – czuję - współczuję

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII

    Założenia organizacyjne: 4 klasy; 4 klasy x 10h/klasa

    Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:

    1. Grupowe wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
    1. Cyberbezpieczeństwo w szkole,
    2. Agresja - przejawy, konsekwencje, radzenie sobie, zapobieganie,
    3. Uzależnienia - rodzaje, przeciwdziałanie.

    Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, w szczególności wychowawcy klas (min. 3 osoby),

    Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: A), B), C) x 8h/szkolenie.

    1. Zadanie 2. SZKOŁA WRAŻLIWA NA RÓŻNORODNOŚĆ – stworzenie optymalnych warunków na rzecz kształcenia w Szkole Podstawowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

    Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

    Rok szkolny 2024/2025:

    1. SZMER- zajęcia relaksacyjno – wyciszające z muzykoterapią i jogą 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas III-VIII

    Założenia organizacyjne: 150h;  15 uczniów x śr.10h/ucznia

    Rok szkolny 2025/2026:

    1. SZMER- zajęcia relaksacyjno – wyciszające z muzykoterapią i jogą 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas III-VIII

    Założenia organizacyjne: 150h;  15 uczniów x śr.10h/ucznia

    Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:

    1. Grupowe wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
    1. Komunikacja wspomagająca i alternatywna (ACC)- narzędzia i metody wspierające uczniów z trudnościami komunikacji werbalnej
    2. Pedagogika wspierająca uczniów z niepełnosprawnością intelektualną- jak efektywnie pracować z uczniami o różnych poziomach funkcjonowania intelektualnego
    3. Zrozumienie i wsparcie dla uczniów z dysfunkcjami psycho-społecznymi - strategie radzenia sobie z problemami zachowania lękami, fobiami i innymi trudnościami
    4. Strategie dla uczniów z nadwrażliwością sensoryczną - radzenie sobie z nadwrażliwościami i adaptacja środowiska klasowego
    5. Techniki relaksacyjne i radzenie sobie ze stresem- dla nauczycieli i uczniów, narzędzia do radzenia sobie z napięciami i wyzwaniami w klasie

    Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 10 osób/szkolenie A), B), C), D), E)

    Założenia organizacyjne: 5 szkoleń: A), B), C), D), E) x 16h/szkolenie.

    1. Zadanie 3. SZKOŁA OPARTA O PROFESJONALNĄ KADRĘ - rozwój kompetencji dydaktycznych i zarządczych kadry Szkoły Podstawowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce

    Zadanie przewiduje realizację następujących form wsparcia dla nauczycielek i nauczycieli:

    1. Grupowe wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
    1. Szkolenia z zakresu wykorzystania najnowszych trendów z pedagogiki i psychologii w pracy nauczyciela - warsztaty z nowych metod nauczania, psychologii rozwojowej i edukacyjnej, warsztaty z radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym,

    Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 8 osób/szkolenie

    Założenia organizacyjne: 1 szkolenie: x 12h/szkolenie.

    1. Szkolenia dla kadry zarządzającej - warsztaty z zarządzania zespołem (16h), szkolenia z planowania strategicznego i zarządzania zmianą (16h), kursy z zakresu prawa oświatowego i finansów w edukacji (16h),

    Grupy docelowe: kadra zarządzająca szkołą, min. 1 osoba/szkolenie

    Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: x 16h/szkolenie.

    1. Zindywidualizowane wsparcie szkoleniowe dla nauczycieli/nauczycielek:
    1. Mentoring (w zakresie różnych przedmiotów)

    Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 15 osób,

    Założenia organizacyjne: 60h, rok szkolny 2024/2025: 15 osób /śr. 2 h osoba, rok szkolny 2025/2026: 15 osób /śr. 2 h osoba

    1. Wsparcie psychologiczne dla nauczycieli

    Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 15 osób,

    Założenia organizacyjne: 150h, rok szkolny 2024/2025: 15 osób /śr. 5 h osoba, rok szkolny 2025/2026: 15 osób /śr. 5 h osoba

    1. Zadanie 4. EDUKACJA DLA PRZYSZŁOŚCI – dostosowanie oferty edukacyjnej Szkoły Podstawowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce do potrzeb rynku pracy

    Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

    Rok szkolny 2024/2025:

    1. Warsztaty z pracodawcami

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII

    Założenia organizacyjne: 1 grupa w klasie VIII; 1 grupa x 12h/grupa

    1. Ocena umiejętności i indywidualne doradztwo zawodowe

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI- VIII

    Założenia organizacyjne: min. 14 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 70,

    Rok szkolny 2025/2026:

    1. Warsztaty z pracodawcami

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII

    Założenia organizacyjne:1 grupa w klasie VIII; 1 grupa x 12h/grupa

    1. Ocena umiejętności i indywidualne doradztwo zawodowe

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI- VIII

    Założenia organizacyjne: min. 14 osoby, łączna liczba godzin wsparcia: 70.

    1. Zadanie 5. EDUKACJA DLA KLIMATU I ŚRODOWISKA - rozwój umiejętności i kompetencji ekologicznych uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce

    Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

    Rok szkolny 2024/2025:

    1. Podróże po Zielonej Planecie

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III

    Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa,

    1. Don’t worry BEE happy 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VI

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x 7 os./grupa; 1 grupa x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa

    1. Człowiek i Klimat: Wyzwania XXI Wieku

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII

    Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa 

    Rok szkolny 2025/2026:

    1. Podróże po Zielonej Planecie

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III

    Założenia organizacyjne: 2 grupy x łącznie 8 os./grupa; 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa,

    1. Don’t worry BEE happy 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VI

    Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa

    1. Zadanie 6. MOST DO WIEDZY – wyrównanie szans edukacyjnych oraz rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce

    Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

    Rok szkolny 2024/2025:

    1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osoby/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VII

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osoby/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osoby/grupa; 1grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII 

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osoby/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia wyrównawcze z biologii

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI 

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osoby/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.

    Rok szkolny 2025/2026:

    1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osoby/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VII

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osoby/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osoby/grupa; 1grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII 

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osoby/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia wyrównawcze z biologii

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VI 

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osoby/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.

    1. Zadanie 7. EDUKACYJNY BOOSTER – wsparcie rozwoju talentów oraz wzmocnienie kompetencji kluczowych uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce

    Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:

    Rok szkolny 2024/2025:

    1. Zajęcia rozwijające z chemii

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII 

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII 

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia rozwijające Matematyka jest wszędzie 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia rozwijające Eksperyment w biologii 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII 

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.

    Rok szkolny 2025/2026:

    1. Zajęcia rozwijające z chemii

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII 

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII 

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 4 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia rozwijające Matematyka jest wszędzie 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    1. Zajęcia rozwijające Eksperyment w biologii 

    Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII 

    Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

    Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.

    1. Zadanie 8. INFRASTRUKTURA DYDAKTYCZNA SZKOŁY WSPIERAJĄCA KSZTAŁCENIE NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE – doposażenie Szkoły Podstawowej im. ks. Bronisława Markiewicza w Baryczce w niezbędny sprzęt i pomoce  dydaktyczne

    W ramach realizacji zadania planowany jest zakup następującego sprzętu komputerowego, sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania:

    1. Laptop - 10 szt.
    2. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt.
    3. Monitor interaktywny - 3 szt.
    4. Statyw  do monitora interaktywnego  – 3 szt.
    5. Program komputerowy- Professor Why Chemia. Zestaw Szkolny- 1 szt.
    6. Program komputerowy- Profesor - Why. Pakiet 10- 1 szt.
    7. Okulary- wirtualne laboratorium przedmiotowe - 1 szt. 

    Zakupione zostaną również następujące pomoce dydaktyczne:

    1. MPP Matematyka dla klas IV-VIII - matematyka - 1 szt. 
    2. Matematyka Plus. BrainBox - 1 szt. 
    3. Komplet przyrządów przyborów tablicowych z tablicą do zawieszania - 1 szt.
    4. Bryły geometryczne - ostrosłupy i graniastosłupy (6 szt.) - 1 szt.
    5. Prostokątny układ współrzędnych - 1 szt. 
    6. PUS - Ułamki - 1 szt. 
    7. Schubitrix - ułamki 2 Kod produktu: 312063 - 2 szt. 
    8. Schubitrix - czas 312061 - 2 szt. 
    9. Tablica magnetyczna do nauki mnożenia 604240 - 1 szt. 
    10. Magnetyczne ułamki 604116 - 1 szt. 
    11. Walizka 4 mierników elektronicznych do pomiarów środowiskowych - biologia - 1 szt. 
    12. Mikroanatomia przewodu pokarmowego, 3 modele - 1 szt.
    13. Tętnica, żyła i naczynie włosowate- 3 MODELE Z PRZEKROJAMI - 1 szt. 
    14. MODELE 3 ORGANELLI KOMÓRKOWYCH - 1 szt. 
    15. BUDOWA I ROZWÓJ TASIEMCA UZBROJONEGO (TAENIA SOLIUM) - 1 szt.
    16. MODEL ANATOMICZNY KURY, 3-CZ., WIELKOŚĆ NATURALNA - 1 szt. 
    17. MODELE OKA LUDZKIEGO 5X W 3 PRZEKROJACH I SCHEMATEM BUDOWY SIATKÓWKI - 1 szt. 
    18. MODEL BUDOWY JĘZYKA CZŁOWIEKA, Z WYCINKAMI, 3X - 1 szt. 
    19. MODEL ŻABY PREPAROWANEJ NA STOJAKU - 1 szt. 
    20. BUDOWA I CYKL ŻYCIOWY KOMARA (ANOPHELES) - 10 MODELI NA TABLICY - 1 szt. 
    21. BUDOWA I CYKL ŻYCIOWY PSZCZOŁY - 10 MODELI NA TABLICY - 1 szt. 
    22. BUDOWA I CYKL ŻYCIOWY MUCHY - 10 MODELI NA TABLICY - 1 szt. 
    23. BAKTERIE, 21 RÓŻNYCH – MODEL ŚCIENNY - 1 szt. 
    24. MODELE 3 STÓP LUDZKICH /PRAWIDŁOWA, PŁASKA, WYDRĄŻONA/ - 1 szt. 
    25. MIKROSKOP STEREOSKOPOWY 20X/40X-LED CYFROWY 5 MP, PODŚWIETLANY(ŚWIATŁO DOLNE I GÓRNE) - 1 szt.
    26. MIKROSKOP STEREOSKOPOWY ZOOM 7X...45X-LED, PODŚWIETLANY (GÓRNE IDOLNE) - 1 szt. 
    27. MIKROSKOP STEREOSKOPOWY 10X-LED, TUBUS NA WYSIĘGNIKU, GIĘTKIE OŚWIETLENIE - 1 szt. 
    28. MIKROSKOP POMIAROWY 100X, PRZENOŚNY - 8 szt. 
    29. Zestaw do destylacji z płaszczem i statywem - 1 szt. 
    30. Mikroskop 100x-1000x - 8 szt. 
    31. PAKIET KLASOWY ATOM - chemia - 8 szt. 
    32. PLANSZA ŚCIENNA: UKŁAD OKRESOWY PIERWIASTKÓW Z AKCESORIAMI DO BUDOWY STRUKTUR CHEMICZNYCH I ATOMÓW WG BOHRA - 1 szt
    33. MODELE ATOMÓW – ZESTAW KONSTRUKCYJNY DO CHEMII ORGANICZNEJ I NIEORGANICZNEJ (341 ELEMENTÓW) - 8 szt. 
    34. Odczynniki i chemikalia. Zestaw 84 odczynników do chemii - 1 szt. 
    35. Okulary ClassVR Premium VRP8 - wirtualne laboratorium przedmiotowe - 1 szt. 
    36. Dzwonki chromatyczne PG1801 - Pomoc psychologiczno - pedagogiczna oraz wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych - 8 szt. 
    37. Gruszka duża zielona - 8 szt.
    38. Emocje krążki piankowe - 2 szt. 
    39. Podłoga i ściana interaktywna - 1 szt. 
    40. Świetliste kule dotykowe - 1 szt. 
    41. Hiperbloki. Zestaw piankowych klocków NS0435 - 2 szt. 
    42. Sztalugi podwójne NS1728 - 4 szt. 
    43. Pędzel.Szafka plastyczna - 1 szt. 
    44. Piłka siatkowa meczowa rozmiar 5 - 8 szt. 
    45. Pędzle standard NS1035 - 2 szt. 
    46. Farby do malowania palcami - 4 szt. 
    47. Farby ekologiczne - 4 szt. 
    48. Papier rysunkowy 12 kolorów - 2 szt. 
    49. Papier na rolce - 4 szt. 
    50. Rebel BrainBox - Przyroda - 2 szt. 
    51. BrainBox. Moje Pierwsze Obrazki. Gra Planszowa - 2 szt. 
    52. mTalent Percepcja słuchowa - 1 szt. 
    53. Lustro logopedyczne - 1 szt. 
    54. Club Trio. Sofa trzyosobowa. Brązowa - 1 szt.

    Wartość projektu (całkowity koszt projektu): 651 204,53 zł

    Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 553 523,85 zł 

logo-projekt-unia.jpg

2. Kontakt 

Biuro projektu:

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Niebylcu

Niebylec 182a

38-114 Niebylec

tel. 17 277 30 62

Koordynator projektu:

Aneta Turoń

logo-projekt-unia.jpg

3. Szczegółowe harmonogramy udzielanego wsparcia/działań w projekcie

harmonogramy

logo-projekt-unia.jpg

4. Dokumenty rekrutacyjne do projektu - uczniowie

1. regulamin projektu

2. kwestionariusz rekrutacyjny

3. dokumenty rekrutacyjne

W ramach naszej witryny stosujemy pliki „Cookies” w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Pliki „cookies” (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika witryny i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych witryny, w szczególności do:

  • dostosowania zawartości stron internetowych witryny do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
  • zapamiętania ustawień Użytkownika dotyczących wyglądu i funkcjonalności stron witryny (np. język, kraj),

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących „Cookies” oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika witryny. Sposoby i możliwości zmiany obsługi plików „cookies” mogą Państwo sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.

Zapisano